måndag 21 december 2009

Med röd näsa och klapparna var till mig

  




Jag har varit ute och handlat klappar idag. Jag blir så lycklig av all snö. Blev mest saker till mig själv dock. Bara nödvändiga grejer alltså;-) Hittade den perfekta lilla kryddhyllan i affären retro.etc. Stadsmissionen hittade jag en liten brun pall, perfekt till det lilla köket. Kanske blir den målad i samma turkos/gröna färg som som den jag redan har. Eller inte, gillar kombon brunt och turkost. Träffade upp Erika för en fika, och av henne fick jag en klapp. En fantastikt fin gammal burk med lyxig lakrit i. På locket står det Luck, borde vara ett bra tecken.

4 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Jag bara älskar att du unna dig själv saker :) Statyn så lite kall ut i snön tycker jag ;)

Brunt och turkost funkar klart,men jag föredraR TURKOST I ALLA VÄDER ;)

Bara barah sa...

Ja, det lutar nog lite åt att den blir turkos. Fast det där med att unna sig själv saker är så typiskt just när man tittar till andra.

kram

Ivana sa...

Att unna sig själv saker är det klokaste man kan göra. Då blir man glad och först då kan man göra alla andra glada. :)

Bara barah sa...

Tack nu känns det genast bättre:-)